Meniu

marți, 12 noiembrie 2019

Mai știu eu oare cum e să fiu fericită?

      Mai știu eu oare cum e să fiu fericită? Hm... bună întrebare, mi-a furat un zâmbet chiar... Da, știu. Știu, pentru că zi de zi simt asta, fie o fericire ce ține mai mult timp sau una trecătoare, un zâmbet furat de un om pe stradă când îl văd cum îl duce de mână pe copilașul lui, un om care ridică punga și o pune în urna pentru gunoi deoarece nu i-a ieșit din prima, zâmbesc când cineva îmi zâmbește, chiar mă bucură toate aceste chestii mărunte. Să știi că dacă văd bunătatea din ochii tăi - mă bucur, dacă văd că-mi zâmbești, dacă te văd că faci un gest drăguț, ajuți pe cineva, vezi un animăluț pierdut și îi dai din bucățica ta de orice cumpărat de la simigerie în pauza de la facultate sau muncă, dacă vezi pe cineva că are o problemă și nu ești indiferent, dacă răspunzi la întrebarea unui trecător legat de direcție sau absolut orice... mă bucur că mai este omenie, nu s-au pierdut toate principiile. Dacă-ți zâmbesc sau te privesc, trec pe lângă tine, mă gândesc la tine - îți doresc să fii fericit... sincer, cu adevărat, pe deplin, oricând, oricum, oriunde, să fii fericit cu ce ești și cum ești, azi, mâine și în fiecare moment, din orice mărunțiș și... vreau să dorești și tu asta tuturor prietenilor, familiei, colegilor, cunoscuților și necunoscuților.

      Știu cum e să fii fericit... Sunt fericită când mă gândesc la familia mea - îmi apare instant un zâmbet, apoi încet-încet, ochii mi se umezesc iar zâmbetul e amar... atunci să știi că mă gândesc la oamenii pe care i-am pierdut, care m-au făcut fericită, pe care încă îi iubesc și voi continua să fac asta, sunt totuși fericită că sunt parte din viața mea... Sunt fericită când mă gândesc la prietenii mei, când mă gândesc la zâmbetul, îmbrățișarea fiecăruia din ei, daaaaaaa, sunt fericită când cineva mă îmbrățișează, ador asta, îmbrățișați-mă cât mai des și îmbrățișați-vă prietenii/familia cât mai des, fiți fericiți. Până și hamsterul meu acum așa mă căuta și dorea să îl iau lângă mine, mă face și el fericită - vin eu așa obosită în cameră, cufundată în fel și fel de gânduri și hoooop, animăluțul ăsta a meu fuge cu o viteză, sare în 2 lăbuțe și se întinde să-l iau, cum să nu fiu fericită? Și da, fac fețe-fețe care mă fac să par un copilaș așa naiv și jucăuș, le fac când mă simt cu adevărat eu și am alături oamenii care să mă vadă așa cum sunt eu, cu zâmbetul până la urechi/ cu gurița strânsă și limba scoasă un pic afară, un ochi închis și sprâncenele tare expresive, când cânt tot ce-mi vine în cap, sunt fericită atunci când sunt eu, așa... simplă, puternică, naivă, demnă, inteligentă, șoarece de bibliotecă, jucăușă, titirez, om universal, gamer, profă, studentă, voluntar, ascunsă după o pereche de ochelari și o serie de idei/principii/dorințe/aspirații și dragosteeee, multă dragoste, deși nu arăt asta mereu, recunosc - sunt destul de ciudățică la acest capitol - dar îmi iubesc toți prietenii și iubesc oamenii, animalele și tot ce e pe lumea aceasta.
      Sunt fericită că sunt unde sunt, că fac ce fac, că scriu acum aceste rânduri, sunt fericită dacă cineva citește asta până la capăt. Vaaai, dar ce fericire am când văd un copil că râde, atâta viață, oh... Sunt fericită când copii vin la orele mele și le place, că îi învăț ceva bun și îi văd cât de entuaziasmați de lumea această, când ei îmi zic: „doamna profesoară/profa” și eu mă uit cu o față supărată la ei sau îi întreb: „cum, cum mi-ai zis?” iar ei repede își dau seama și îmi zic Olga sau Olguța, așa cum le-am zis că pot să-mi zică (mă topesc), eh, dragii de ei. Sunt fericită când îmi iese o poză reușită după atâtea tentative, legat de asta - mă bucur când privesc peretele din camera mea de cămin și văd atâtea momente imortalizate, văd niște peisaje minunate care mi-s tare dragi. Sunt fericită când văd bunătatea în oameni, când văd floricelele mele pe pervaz așa frumușele și sănătoase, când privesc pe geam și gândurile îmi zboară departe-departe, visez și mă gândesc cum să-mi aduc la realitate aceste gânduri, iubesc să-mi fac planuri, să miros o carte nouă și să o citesc cât de repede posibil, când ofer căldură, când am grijă de cineva, când fac un cadou, când nu stau cu nasul în telefon mai mult timp, când vreau ceva - mă apuc și fac așa cum vreau, când vreau...când gătesc (pentru că iubesc să o fac nu doar pentru mine ci și pentru prieteni), când ascult muzică, dansez și cânt, când îmi permit clipe de nebunie cu colegele de cameră/prietenii mei, când îmi intră bursa și salariul :DD, când mă uit la părul meu verde/albastru spre gri și mă gândesc ce să mai încerc, când vorbesc cu prietena mea cea mai bună despre orice mărunțiș - sunt fericită - când mă gândesc cât de norocoasă sunt că am așa oameni în viața mea și că merit tot ce am, când mă gândesc la îngerii care mă păzesc de acolo de sus, știu că acolo sunt, când aprind lumânări la biserică pentru oamenii pe care îi iubesc, oriunde ar fi, am acel moment de evrika, sunt fericită pentru cine am avut/iubit și iubesc, când îmi amintesc momente din trecut, când mă gândesc la viitor. SUNT FERICITĂ! Lista mea ar continua mult și bine, dar vă las pe voi, dragii mei, să spuneți ce vă face să fiți fericiți, eu tare sper că voi mai știți cum e să fii fericit/ă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu