Meniu

duminică, 14 februarie 2016

Inspirație

  „Viața e ca o fotografie alb-negru foarte bună: ai alb, ai negru și ai o multitudine de alte              nuanțe printre ele.” Karl Heiner
   Prima dată când mi-am luat aparatul foto în mâini, uitându-mă la el, mă gândeam că-mi voi face poze cu el însă, după o discuție purtată cu mine însămi, am decis: Cu tine viața mea va prinde culoarea pe care nu a avut-o niciodată și care, fără tine nu ar fi putut să o obțină nici într-un alt mod, acesta este modul în care voi putea să-mi exprim dragostea pe care o am față de lume și natură, tu vei fi ochiul prin care eu voi capta cele mai frumoase aspecte ale vieții, important este că voi avea puterea să demonstrez lumii că sunt înconjurați de frumos! Acum, când îmi amintesc asta spun că o fac din dragoste și, în primul rând, o fac pentru mine, asta e cel mai important. Inspirația mea este ceea ce eu doream să demonstrez.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu